sa någon fika? mmh Sveas!

godkväll, sitter hemma hos Alexandra. Dock ligger hon och sover, vilket jag också ska snart men först ska jag läsa lite och skriva ett inlägg.
aja, idag har jag varit i skolan, hade en lagom lång 2 timmars håltimme då jag satt och pluggade kemi. Sen slutade jag kl 13.40 och drog till kumla, sveas och fikade med Ninni, Emelie, Virre och Caroline. Det var riktigt kul, och gott såklart ;) haha. aja sen gick jag och Ninni till bussen, mötte Alex och vi åkte hit. Har bara pluggat hela dagen, har skrivit svenskan som verkar piss svår, och så hoppas jag klara mitt prov jag ska göra imorgon. Andreas ringde mig också förut idag, satan vad jag saknar dig, blev lite tårögd när jag hörde honom <3
iaf det var det mesta jag gjort idag, har hunnit med en hel del värt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0