8/7*

Gaah, jobbat idag som vanligt då. Är helt seg nu efter dom här veckorna! Men snart blir det åka till Turkiet och det ska bli så himla sköööööönt!!!
Dessutom känns det nu att man börjar ha lite pengar och att det kommer komma in mer och mer för varje månad en stund framöver och det känns riktigt roligt. Förresten har jag varit på någon kina resturang i örebro och käkat kinamat ( ganska uppenbart) med Alexandra och Daniella. Vi tog en liten rast ifrån arbetet, eller ja det kallas ju lunchrast. Sen senare idag så ska deras familj på minigolf i Mosås och jag har tänkt att hänga med, ska bli kul för det var snart 2 år sen jag spelade det. När jag, hedda och ninni var på gotland, jag har för mig att vi var jättedåliga men jag vann. Det är så jag minns det iaf! Även om jag inte var bra.
Sen nu för kanske 5 min sedan drog min familj till Vännersborg och hälsade på Connys släkt, så jag är ensam hemma tills söndag någon gång, ska bli lite mysigt. Speciellt eftersom att mamma köpt jordgubbar och grädde åt mig som jag ska mumsa på någon kväll eller så. Har faktiskt tänkt bjuda hit Jessica på lite tb maraton, typ bada på dagen och käka massa ben'n jerry's, jordgubbarna och grädde. Skulle inte sitta helt fel, vad kan vara bättre än det lixom?
Men strunt samma, jag ska duscha nu (eftersom att jag stinker och är dammig) och fixa mig innan Alex hämtar mig. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mandyy

Sv: Jaha :D shit vad kul! Tack så mycket! ;)

2010-07-08 @ 20:54:39
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0