cocacola*

hallå där. Har just kommit hem, duschat och nu sitter jag här och dricker coca cola. Har varit uppe hos pappa eftersom att han är bortrest. Har varit duktigt och vattnat hans blommor och klippt gräset. Dock gör jag ju det för att tjäna pengar, men mycket för att vara snäll också!
Är ju lixom alltid bra med en liten extra slant till Turkiet. och påtal om det så har vi bestämt resa nu, ska boka i slutet av veckan och det blir på Turkietresor.se. Antingen åker vi till Side eller Alanya, åker vi till Side blir det lite billigare och vi åker den 16/7 och åker vi till Alanya blir det den 23 eller 30/7, kommer inte ihåg exakta datum.
Men nu är det bara att jobba på så man får lite extra sen när man kommer hem så man inte är helt pank, och så ska jag lägga undan lite till vintern då jag antagligen åker med älsklingen också.
Så har mycket att planera nu.
Måste fixa förskott denna månad, kolla upp hur mycket jag jobbat hos pappa och sen massa annat jag gjort. Hoppas på att få ihop riktigt mycket med pengar så jag kan shoppa loss massa där nere och köpa precis vad jag vill!
Sen så tänker jag åka och göra massa roliga saker har jag bestämt mig för.
hihi
Men nu ska jag dricka upp mig cola och fixa mig lite så jag ser ut som en människa igen innan Andreas kommer och hämtar mig! Kanske även blir att se något avsnitt av SATC!


Kommentarer
Postat av: mandyy

vilka ska du åka med :) och när?

2010-07-07 @ 15:11:37
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0