dåligamorgonar*

Godmorgon.
Är lite halvt sur nu fan, precis när jag gjort iordning mig och börjar piggna till så ringer chefen och säger att tanten jag ska hjälpa att städa har blivit magsjuk, så jag kan inte hjälpa henne med att städa och flytta idag..
Och han hade inte planerat in något annat åt mig för dagen så jag blev ledig idag ist, vilket betyder mindre pengar och att jag ska gå till sängen igen!
Men lätt att somna om nu då.. Får iaf sova en liten stund sen hoppas jag på att någon är vaken tidigt och kan hänga med och bada, för idag tänker jag ha bestämt att det är vackerat väder !!! 
Nu ska jag sova igen! :)

Kommentarer
Postat av: feea

var ju tvungen att kolla när du hade ny design :D

2010-07-09 @ 12:11:35
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0