home sweet home*

hemma från uddevalla cross vm..
Har varit en riktigt härlig helg! Kan nog inte förklara så mycket, eller så har jag bara inte så mycket minne till att berätta allt.
Har varit så himla varmt där borta iaf, gick i bikini typ hela dagarna både fredag och lördag. Sen i lördags försvann vattnet på ungdoms campingen och allt duschvatten på familjecampingen var iskallt, verkligen så man trodde man skullle dö! Fast där stod jag iaf och duschade håret med shampoo och balsam.. haha.
Sen så har man tittat lite på cross och bara haft det skönt. Varit ett riktigt drag, vet inte vilken kväll som var mest var så himla mycket folk överrallt!

aja har iaf haft jättekul, och var skönt att ha en husvagn, speciellt andreas och eggas som vi(dom, jag tittade typ bara på) fixade i torsdags kväll. Blev jätte snygg och kanske kommer upp några bilder på den och från hela helgen någon dag men inte nu för jag måste verkligen sova snart eftersom att man inte kunnat det av allt festande. Plus att de som sov med oss kommer in en efter en och härjar innan de somnar.. haha
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0