liseberg

hej.
Nu sitter jag i bilen påvägen hem ifrån Liseberg.
Åkte till pappa igår efter jobbet och sov hos honom, sen var det upp tidigt och åka till Liseberg med honom, Cina och Ludwig. Har haft en rolig dag och åkt alla läskiga karuseller man kan åka. Och har kört sånna där hjul som man kan vinna choklad eller godis på. Jag skulle ha en bricka och en jävel tog den ifrån mig, sen så vann han självklart. jag trodde jag skulle slå ner honom, fick springa därifrån så det inte hände något. Inte bra för mig och mitt temperament, speciellt inte när det gäller choklad som jag älskar. Sen vann pappa en så jag antar att jag får en sån där choklad karton med 2 kg mjölkchoklad ändå, hoppas jag på iaf <3

Men är påväg hem i bilen nu och skulle egentligen åkt till Andreas men blev för sent så får åka hem och sova, för ska upp och jobba imorgon bitti. Och ska därför sova hela vägen hem också så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0