minigolf*

Hejsan!
Nu har jag kommit hem efter minigolfen. Och ärligt talat så var det inte min grej!
Och att jag får damp utbrott hela tiden om jag inte klarar det på första eller andra försöket gör ju inte saken bättre.. Haha
Och det gjorde att det inte togs några bilder alls, vilket också sög. Men kan säga att jag hade det skoj iaf, oavsett om jag var urkass och dampade.
Men min bror tog kort på mig förut så man ser lite (bara lite för han är inte så teknisk) vad jag hade på mig till kvällen! Så har jag även fotat mina nya skor, och jag tycker dom är helt klart snygga! Kanske inget jag skulle köpa själv men min farmor har köpt dom och det är minst två riktigt höga tummen upp till det. Blev jättestolt över henne att hon hittade dom skorna åt mig. Hon har iaf lite stil! hihi
Förresten så är jag ju ensam hemma också, ingen är hemma inte ens min bror och han jkunde heller inte ta med mig och bada så jag slipper sitta hela kvällen själv här och deppa. För har varit jätteglad och taggad hela dagen, tills nu! Så känns lite dumt att somna nu, för är hungrig och behöver käka kvällsmat och ville spela lite kort med honom, men hon dissade mig för några kompisar.. Så blir väl att fixa något att käka nu sen lägga sig och sova, börjar inte förens kl 10 imorgon, så har en liten sovmorgon men får ist jobba lite senare vilket suger pga att det är fredag.



snabb men soft och vardaglig fix!


skorna jag fick av farmor!


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0