morron*

Godmorgon.
Chefen ringde nyss och jag fick jobba efter tandläkaren om jag ville men jag orkar nog inte det, ska bara ligga i solen och lata mig idag och käka mat.
Om inte emelie vill göra något typ, eftersom att hon åker till Turkiet på onsdag.
Men ska iaf se true blood om det finns ännu och käka frukost till..
funderar starkt på att göra toast mackor, skulle vara riktigt fint just nu. Inte käkat ordentlig mat på hela helgen eller frukostar. Nudlar överlever man väl med men det är ju inte så himla gott att käka hela tiden!

och nu ringde farmor, hon hade tydligen några skor åt mig som hon köpt.. Hoppas dom är fina för kan inte säga att jag inte vill ha något, det är elakt. Samtidigt som det är jobbigt att få något man ändå inte kommer använda.
Men ska käka hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0