nattdopp*

hej.. Mitt i natten och kom just hem ifrån ett litet mysigt nattdopp!
Men börjar berätta att under eftermiddagen gled solen fram och det blev fint väder igen, så har solat hela dagen tills strax innan Jessica kom hit. För duschade innan och fick min lilla städmani och började städa som jag alltid gör när mamma inte är hemma. Fast den här gången var lite annorlunda, eftersom att jag just duschat så hade jag inga kläder och handuken var jobbig att hålla i så jag gick runt och städade huset naken..
Lite sådär udda kanske.
Sen fick jag klä mig innan Jessica kom hit, vi tittade på tb, gick till maxi och handlade godis och sånt, sen tb igen. Och brorsan skulle beställa pizza så jag och Jessica delade på en kebabrulle.
Sen runt kl 1 så drog vi och mötte Hampus vid kumlasjön och tog oss ett nattdopp. fast jag var mest rädd för att det skulle komma poliser så tillslut drog vi, och direkt efter så kom dom. Så vi hade riktigt tur.
Sen så nu kom vi hem som sagt och vi har fixat popcorn och ska titta på något avsnitt till av tb innan det är läggdags. Ska ju upp imorgon och åka till harge antagligen så måste vara ilte pigg.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0