NTGIS

Hej, har haft fullt upp i helgen så har inte kunnat bloggat något..
Började med lite jobb i fredags, sen till farmor för att fira henne som fyllde år. Sen på kvällen kom alex hit och vi fixade oss för att dra in till frimis och parta loss!
Hade en trevlig kväll, inte så mycket dans som vanligt men var riktigt kul ändå.
Lördagen var det upp på morgonen och åka till pappa för att repa, och kan säga att jag inte mått så dåligt dagen efter sen klassfesten då jag åkte till skolan och spydde sönder hela morgonen och sen skulle stå och repitera studentshowen.. Det var ingen ljus tid det inte. Spyer hela förmiddagen och kunde inte ens käka lunchen. haha.
Igår mådde jag nästan så dåligt, men mest huvudvärk och kände mig bara allmänt sönder.
Åkte iaf till andreas vid 3 och var med honom tills kvällen kom då drog jag till Johanna och träffade tjejerna som hade grillat och hade det mysigt. Sen hämtade mamma mig mitt i natten för jag kunde inte gå, speciellt inte med min svullna fot som jag har. Trampade på ett bi hos farmor. Så har en klumpfot som gör jätteont.
Var väl allt för helgen som varit, nu är det dags för en jobbvecka till. Ska självklart till alex ikväll för att ladda upp inför den ikväll, båda lär vara helt slut sen iförrgår och igår.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0