säby*

Hejsan.
Idag har jag inte orkat blogga, och kommer inte orka skriva något heller typ.
Sov hos Alex inatt, vi tittade på tb till frukosten och det var såklart as bra som vanligt! Sen åkte hon till jobbet och jag somnade om, sen åkte jag in vid 10 och hjälpte den där tanten igen. Sen efter det åkte jag buss till marieberg ( trodde fan att jag skulle ta fel och hamna typ i brickebacken). Där väntade Amanda med en coola cab och vi åkte till säby och badade.
Förvånad är jag mest över att jag badade mer typ än jag solade.. vra så vamt och är helt slut än.
Vi böt om på en liten parkering precis bredvid vägen, och kändes lite muppigt att så och visa baken för alla som åkte förbi, men lite busigt måste jag säga. Sen for vi till Maxi och handlade vindruvor, loka och jag köpte jukost för jag blev jättesugen på det. Säkert pga att vi käkade det i uddevalla när det var så fint väder..
Efter det hem till mig och titta på The uggly truth som hon inte sett, sen åkte hon hem vid halv åtta och jag har bara sovit i soffan sen dess. Så nu ska jag duscha och sen somna om.

Ah och jag har varit förbaskat sugen på potatis idag och tillslut åkte mamma och köpte lite färsk och fixade så jag har käkat massa potatis idag^^ hiihi


Kommentarer
Postat av: mandy

Haha, soft dag i solen kan man sammanfatta det :)!

2010-07-13 @ 13:20:54
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0