tis*

hej. idag har jag jobbat och sen åkte jag till marieberg med Ninni, tänkte shoppa lite kläder men kunde inte hitta något fint. Så det blev ett par jaguar örhängen, och imorgon ska jag till stan efter jobbet och handla två ringar och ett halsband som passar eftersom att det inte fanns någon ring i min storlek, alla var förstora.

Efter marieberg åkte vi hem, jag köpte också hårfärg och så kom alex hit så färgar hon mitt hår just nu. Jag sitter och skriker och vrålar utav pain. Så himla håröm. Piss ont har jag, men måste fixa det för har inte färgat det sen kanske 3 månader, har fått en himla ljus utväxt nu när solen ligger på, har ju ljust hår i vanliga fall men denna sommar har det vara ovanligt mycket..
aja sätter väl igång någon film ist eller något.



true blood säsong 3 avsnitt 5 var helt jävla otroligt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0