vm-final*

godkväll.
Har inte varit hemma något så har inte kunnat uppdaterat något.
Igår iaf så var jag hos alex och hjälpte henne att måla sitt rum, vi badade i poolen och drack lite. Var jättemysigt.
Sen framåt kvällen åkte jag till min älskling och mös, sov där sen imorse(eftermiddas) kl 1 fick jag väcka honom så vi skulle hinna åka och bada något. Så käkade frukost och åkte till Kumlasjön och han, henke och kevin badade och hoppade (om man ska kalla det för hoppa, de gjorde bara massa konstiga rotationer), medans jag låg och solade eller kan kalla det för slöa eftersom att det var typ inte sol.
Sen kom alex och hämtade mig så åkte jag till henne och badade i poolen ist och drack idag igen, känns så mysigt.
Efter det gick vi en promenad och nu har vi just tittat på Holland-Spanien, och spanien vann med 0-1. Vet inte vilka jag hejjade på, men känns som om att jag hejjar på spanjorerna. Känns mest rätt tror jag.
Men nu ska vi iaf lägga oss och sova, för imorgon bitti ska vi upp, käka frukost medans vi tittar på nya true blood. För imorgon bitti kl 6 typ kommer det ut och vi drar inte till jobbet förens vid 8 så har en liten stund på oss där och titta om vi går upp ca 7.
Så godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0