wendsday*

Goddag!
Kan börja berätta att Andreas ringde mig igår kväll och skulle hämta mig, han sa att han skulle komma och hämta mig inom  20 min och jag skulle fixa mig eftersom att vi skulle ut och käka. Hade precis duschat och stressade sönder. Sen när vi sätter oss i bilen sa han att han skojade, bara för att jag skulle skynda mig och fixa iordning mig..
Så himla störd är han som vanligt! Haha, blev lite halv sur fan! x)
Iaf, vi åkte till honom, mös lite och tittade på film (futurama eller vad det heter) som jag inte gillar!
Sen somnade vi ganska tidigt, vid 12 tiden kanske. Så har jag vaknat massa inatt och trott att jag försovit mig. Och när jag väl ska upp så var kl 8 och jag drog till örebro för att jobba.
Har varit en tråkig dag idag, har storstädat trapphus och ska göra det imorgon med..
Åkte iaf till farmor efter det och hälsade på, fick ett par as coola röda klackskor! Sen käkade jag jordgubbar och pratade lite, innan alex kom och hämtade mig.
Så åkte vi hem till henne och här sitter jag nu, medans hon tittar på Våra bästa år, hatar det, så himla dåligt är det.
Vi ska iaf lägga oss tidigt eftersom att vi båda ska in och jobba imorgon bitti ganska tidigt. Så nu ska jag fixa någon film ochlite gott att käka till och sen sova, hihi godnatt!


obs kort på skorna kommer när jag kommer hem och har tid! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0