brudkväll*

Hejsan. det är sent och det är nu midsommarafton.
Idag har jag iaf jobbat massa och sen på kvällen så cyklade jag till maxi och mötte tjejerna. Vi gick upp till åbytorp, hem till My och hade en trevlig liten pratkväll. Som vanligt!
Var där väldigt länge innan vi åkte hem igen. Några skjutsade varandra och det gick ju som det gick, men slutade med att vi fick gå ändå.
Sen har jag nu fått bilderna från den 15/6 då My fotade mig massa, så enda sen jag kom hem har jag gått igenom och tittat till de snyggaste och är strax klar så lägger så upp dom här.
Jag blev iaf nöjd!
Så nu blir det tagga midsommar afton, och såklart sova lite så jag orkar imorgon!
gondatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0