*

Kom just hem från jobbet och är lite sliten idag igen. Välte städvagnen en gång och så har en bil och en buss kört i en vattenpöl förbi mig så det har skvätt upp massa vatten över hela mig..
Blev inte på mitt gladaste humör då kan jag ju säga!
Annars har det varit en ganska lugn dag, och pratade med Andreas förut han ska till Närkekil och lämna husvagnen eller något sen kommer han och hämtar mig. Så får vi se vad vi ska göra ikväll sen, ska iaf försöka inte lägga mig allt för sent för ska jobba imorgon igen men kanske inte behöver börja så tidigt iaf.

Just nu sitter jag med popcorn påsen i knät och ett glas saft och tittar lite på utomlandsresor igen, längtar verkligen tills vi åker! Fast har inte bestämt när och vart än, men det gör vi nog snart. Ska titta  vidare nu och sen hoppa in i duschen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0