lördis

goddag.
Min midsommar började med att Jessica kom hit, vi fixade oss lite, gick över till grannen där mamma och dom grillade och fick käk. Haha jessica hade en spindel i håret och försökte slå bort den och den kom tillbaka och gick ner för hennes panna, det var lite små kul faktiskt.
Iaf, sen så kom emelie och det roliga började och det blev en himla massa ombyten för ingen kunde som vanligt bestämma sig för vad man skulle ha på sig. hehe.
Sen cyklade vi iväg till Dan där det var lite folk, det var riktigt mysigt där iaf. Sen drog vi vidare, var kul så länge det fick vara.
Sen gick vi hem, och jag böt om och drog och mötte andreas så gick vi hem till honom. Var säkert inte hemma förens 4 imorse, och somnade nog inte förens vid 5. Så har sovit hela dagen tills någon timme tillbaka då mamma kom och hämtade mig. Så nu har jag duschat och ska frescha till mig så ska jag leka vidare med emelie och jessica.
byebye

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha spindeln va fkt liite läskig ;o

2010-06-26 @ 21:46:11
Postat av: yes

haha jag håller med :*

2010-06-27 @ 20:20:50
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0