natt*

Och nu efter ett par timmars tittande på true blood säsong 1 så har Jessica åkt hem och är nog lite små förälskad i serien! Hoppas jag iaf behöver någon vän som följer det för känner mig lite ensam om det just nu..
Iaf har duschat och pratat med Andreas i telefon som förresten var ute och fiskade som vanligt. Men iaf, vi åker på fredag kl 10 till uddevalla och jag är taggad till 1000! Ska bli en rolig liten så kallad semester.

Aja nu ska jag ta och krypa ner till sängs för har varit så sliten idag och eftersom att det blev en sån himla lång dag och så behöver jag verkligen en god natts sömn. Räknat ut att jag får sova i över 7 timmar om jag lägger mig nu så godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: linneaa

hur gjorde du för att "skära" ut bilden på dig i headern? :D

2010-06-30 @ 00:23:44
Postat av: yes

ehm en kompisar hjälpte mig lite i ps, sen fin slipade jag lite med ett program som heter gimp :p eller vadå? xD

2010-06-30 @ 06:38:36
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0