onsdag

goddag. Fint väder ute nu igen, lagom sådär till sommarlovet.
Iaf har haft fullt upp de senaste veckorna.. Repititoner med esteterna till studentshowerna som var riktigt jobbiga men också roliga! Sen så var det ju dags i fredags och det var ett himla drag måste jag bara säga! Sen var det frimis på kvällen för att inleda sommarlovet, det var riktigt skoj det med. Sen har jag inte gjort så speciellt mycket egentligen, bara varit och badat och solat hela dagarna. Cyklat till Säby nu 3 dagar i rad.
Och igår fotade även my mig senare på eftermiddagen och hoppas på att få lite bilder av henne och även att de blev bra! :)
Iaf sen var jag ute och käkade med Andreas, Becka och Dan också. Sen åkte vi hem till andreas och tittade film, det var en mysig kväll det. Så mycket mer har väl inte hänt..
Har köpt nya klackskor och fått ett par av andreas som inte visats också, så det ska jag väl lägga upp om jag hinner någon dag. Men nu ska jag laga spagetti och köttfärssås som jag är så himla duktig på. Så får vi se vad kvällen har att bjuda på, xoxo.

Kommentarer
Postat av: Mandyy

Sv: Tur det :) såg bilderna på dig på mys blogg. Jäklar vad fina :D!

2010-06-16 @ 20:35:05
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0