söndag

goddag.
Sov hos Alex inatt som vanligt då. regnat så inte hänt så mycket idag, men igår var jag inne i stadsparken och hade lite latjo med alla esteter. Det var riktigt skoj, massa lekar som jenny och carro fixat ihop. Sen när vi var klara så kom det ett gäng fotbolls spelare som skulle på krogen och utmanade oss på en fotbolls match som blev riktigt rolig (vi vann).
Idag iaf har jag inte gjort så mycket, tittat vidare på resa till turkiet och så följt med pappa och packat ihop lite grejor från Ninnis mammas bröllop som han spelade på igår. SÅ har jag även försökt få lite (som jag kallar det) sponsorer till min resa.. haha
Sen så åkte jag med brorsan, frida och pontus till marieberg och tittade på bikini och köpa en ny plattång.

Nu ska jag ut och fixa ihop en hylla som jag ska ha alla klackskor på så de inte ligger i kartongerna eller i hallen, mycket snyggare att ha dom på rymmet! hihi
Sen kommer ninni så ska vi ta en liten promenad tror jag. Så kanske jag träffar Andreas ikväll för han har varit i Göteborg sen i fredags på tävling.
bye :*




Kommentarer
Postat av: mandyy

Sv: Ja det förstår jag :)!

2010-06-20 @ 22:52:03
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: pumpkin monsters

Är du model eller?? fett het :O

2010-06-28 @ 19:02:14
Postat av: yes

gustav eller? xD

2010-06-28 @ 19:07:47
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0