22.42

hemma från en fullspäckad dag!
skolan var väl helt okej, blev ingen redovisning eftersom att samhällarna har tema dag. Så det blir efter påsklovet ist. Sen provet gick väl egentligen bra, men jag kommer troligen inte få mvg, kanske vg typ. Så får göra om det kanske så jag kan få mvg. Skulle iaf vara kul.
Sen åkte jag ju in och jobbade och det var så himla jobbigt och stressigt för att jag var tvungen att hinna hem och käka sen iväg till träningen. Fast jag hann precis i tid, var väl någon minut sen men det är inte hela världen. Dock gick inte träningen så himla bra, bollkänslan i fötterna har inte riktigt kommit igång. Är fortfarande innebandy känslan! Men det funkar nog bra snart. Det var väl iaf dagen, för nu tänker jag lägga mig och vila, kanske t o m sova ifall jag somnar!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0