busig

Nyss duschat och smörjt in mig med brun utan sol så att jag inte ser ut som ett lik imorgon när jag äntligen sk till skolan! och ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova, men innan det hade jag tänkt skriva ett inlägg. Kändes som om det skulle vara lite skoj eftersom att jag aldrig bloggar och nu gör jag det 2 ggr på samma dag! Vet inte om det är för att jag inte har något liv och har då tid med det eller för att jag har ett så intressant liv att skriva om, jag tror nog det är för att jag inte har något liv. Har varit sjuk så länge att jag inte har något att göra!
Men de 5 senaste timmarna har jag bara käkat choklad och pluggat fysik och kemi. Det suger lite faktiskt för det är inte så kul. haha. Men har också tittat på cougar town, det nya avsnittet, det dög helt klart. Men nu ska jag sluta fördriva tiden och lägga mig och sova ist.
Godnatt!

 new pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0