:*

godkväll. Nu tänker jag krypa ner i sängen strax, är så himla trött även om jag sov länge imorse och mycket inatt. Hade engelska muntliga nationella idag och det gick inte så himla bra, gick dåligt! Iaf sen har jag tränat och pluggat nu på kvällen. Jobbigt som tusan, måste verkligen nöta in kemin så jag kan det till provet imorgon.
Kan säga att jag äntligen får påsklov imorgon! Ska till farmor och hälsa på henne också nu när jag börjar bli frisk, har ju inte velat åka dit och smittat henne. Höhö, sen ska jag inte träna eftersom att jag känner att efter fotbollsträningar så får jag bara ondare i halsen och bröstet. Hostar mycket mer efter uteträningar så det är något jag inte kommer göra innan vi drar på sm!
Så ska jag också vara med andreas imorgon, inte sett honom sen i söndags eller måndags.
godnatt

 längtar till sommaren.
Hoppas vi åker till uddevalla igen, så jävla kul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0