godmorgon

Godmorgon. Kl är bara 7 men jag är vaken och beredd på att åka till skolan. Väntar på att mamma ska starta bilen så vi kan åka.
Igår var det skola för min del, alla andra har typ påsklov men inte hallsberg, nej för vi suger. Ne men skönt att reta alla nästa vecka då vi har lov och inga andra! Iaf, hade bad i skolan och efter hade jag utvecklings-samtal och det började inte förens kl 17.30 så stannade kvar i skolan och pluggade biologi som bara den, Fredsik förhörde mig på alla 52 frågor och jag tror att jag kunde svara på alla. Sen efter samtalet så stack jag direkt till träningen som började kl 6. Första träningen sen jag varit sjuk och det var jobbigt men roligt, sen äntligen hem och bara sova.
Nu idag har jag musikprojekt redovisning och biologiprov, lite nervös kanske men kan nog allt så. Sen ska jag direkt till örebro och jobba, sen hem, käka och dra och träna. Lite mycket.
Ska dra till skolan, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0