rödsmurf

Hej, nu är det exakt 2 månader sen jag bloggade. Ska verkligen försöka blogga lite, men min dator är trasig så sitter vid en liten bärbar och det är bara jobbigt. OCh har inte gjort något sen i lördags, har varit sjuk.
Kan iaf informera att det var öppethus i lördags och alla är typ sjuka nu efter det, 13 st i min klass är hemma. Det är endel! Och andreas åkte i lördags och det suger, saknar honom verkligen. Han är i Norge, i trysil och åker bräda, det trivs han säkert med. Han kommer iaf hem på lördag och jag hoppas verkligen att jag är frisk då och kan göra något roligt!
Har inte heller kunnat jobba så kanske får åka till örebro och göra det imorgon även om jag är sjuk, det skulle suga men måste.
Allt är ju typ negativt, men så är det nu vid den här tiden, det är vår och det känns inte ens som det är i närheten utav det, det är inte ens slask ute knappt. Snön försvinner ju inte, jag brukar sola vid den här tiden förtusan! Aja får sola solarium som tusan isf, för i söndags åkte ninni  till thailand i 2 veckor och hon får inte komma hem och få mig att se ut som en blekis!
Nu ska jag väl göra något annat, funderar på att fixa ny design eller något. Fast det blir väl inte av som allt annat. Blir nog när jag får tillabaka min dator och får alla mina bilder!
Ska väl plugga kemi och fysik kanske, har missat 4 dagars skolarbete, och det suger för nu ligger jag efter som tusan, hoppas jag inte missat mycket eller svåra saker.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0