sön

Goddag!
det är redan söndag och helgen har gott för fort, som tur är får jag påsklov på fredag. Fast det är 1 vecka efter alla andra och det suger!
Iaf, andreas kom hem igår så har varit hos honom hela dagen och så idag. Fast han åkte 5 imorse för att åka och fiska och jag kommer ihåg hur kul det var för mig sist(inte det minsta, det var piss tråkigt) så jag stannade hemma ist. Var skönt att han kom hem, saknat honom som fan.
Vi var iaf och käkade pizza igår kväll med Robbin och Robert och jag kunde inte känna smaken av pizzan så det sög. Men sen drog vi till Calle en stund sen hem. Var mysigt att slippa sova själv igen.
Men nu ska jag plugga biologi för vi har prov på tisdag så det blir väl vad jag gör restene utav dagen.
Bye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0