helgen

nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Kan säga att jag har haft fullt upp.
Valborg: spenderades med Emelie och Jessica och det var jättetrevligt. Lite förkrök hos mig eller vad man ska säga med brorsan och hans kompisar. Sen gick vi till brasan och mötte ck och några och drog hem till honom. Sen vidare till Rikard, var en helt okej valborg. Ni tjejer gjorde den verkligen!
Lördag: Jessica sov ju hos mig så vi hade en trevlig väckning på morgonen utav emil som ringde mig tidigt, och jag var helt död och han full. Så det blev väl ett jobbigt samtal. Men somnade om sen och såg en film innan hennes mamma hämtade henne. Sen efter de varit och käkat kom hon tillbaka och fixade sig med mig och vi drog till maxi för att möta tjejerna och spenderade kvällen hemma hos mig med att grilla och mysa. Riktigt nice kväll blev det.
Söndag: Robban kom och hämtade mig och skjutsade mig till Jessica där bella var och vi filmade vårat engelska arbete. Det blev riktigt kul faktiskt. Sen skulle mamma hämta mig och Jessica skjutsade mig på cykeln en bit för att möta henne. Och alla glodde ju såklart eftersom att jag hade målat mig i ansiktet så jag såg ut som jack sparrow..
Sen hämtade vi alex och hon sov hos mig. Så en full helg var det! och det var en riktigt galet rolig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0