ååh vilken härlig dag!

har varit på marieberg och shoppat med Jessica. Kom hem med en bh, två supersnygga trosor, mascara, fondation, linne, silverschampoo, någon speciell färg till håret och ett par nya skor. Tror det var allt, men är riktigt nöjd iaf!
Förutom när vi skulle käka då jag var så himla sugen på pasta ( som vanligt nu förtiden) och jag valde resturang, blev mexicansk. Det var så jävla dåligt, jag beställde pasta bolognese men fick carbonara ist. Och det värsta var att den smakade piss och var inte riktig carbonara utan bara ost och skinksås. sen när jag sa till så brydde personalen sig inte ett dugg.
aja hade en trevlig dag med Jessica ändå, blev nöjd med mina köp och det är väl huvudsaken. Fast måste laga mat nu snart eftersom att jag inte kunde käka det jag beställde.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0