fredagsmys 2

förresten sitter hos ninni, glömde ju säga det.
Riktigt mysig kväll, skulle egentligen med Emelie och Jessica till örebro och titta på när allé spelar amerikansk fotboll mot något lag.
Ah men så blev det inte.
Iaf, nu sitter jag hos Ninni i soffan och har just tittar på idol och crikus möller. Så vi väntar på idol som börjar efter nyheterna.. Ninni sover och jag tittar på olika klipp på youtube. Några av mina favorit låtar, eller har varit genom åren. Laugh n a half som jag ska sjunga för skolan på onsdag (bra att lyssna in den ju), oh happy day med sister act 2 och så like a prayer med madonna eftersom att Jay sjöng den på idol. Han gjorde ett riktigt bra framträdande, han och Minnah är nog mina favoriter, sen Linnea börjar jag gilla mer och mer. Så idag kommer nog det bli olle och andreas som sitter osäkert eller vad man kallar det för. Så tror jag nästan att andreas åker.
Ja det är väl hur min fredagskväll ser ut, pratade nyss med Andreas (pojkvännen alltså) och han skulle ut på krogen  så hoppas han roar sig för mig med eftersom att jag ska iväg till forsby och spela match, så vilar mig. Ska spela mot serieledarna så bara att spöa dom så vi hamnar på första plats ist!
aja nu ska jag väl göra något annat så det inte blir hur långt inlägg som helst.
haha hare bäst!
tittade och hittade lite gamla bilder på Ninnis datar, enjoy!

man kan ju iaf se vilka det är, eller mer vilka det var 2007! :D

ååh den här minns jag !




snacka om att sakna det tjocka håret! :o

avslutar med denna bild som får mig att tänka tillbaka på några utav mina allra bästa år i mitt liv, säger bara det att jag har nog haft värdens bästa uppväxt under högstadiet. 3 underbara år som jag aldrig glömmer, fan vad glad man blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0