innebandy <3

kom just hem från köping.. Spelade match mot forsby och det ble 1-1. Just nu är dom väl serieledare och vi tvåa men fan vad vi var värda att vinna den här matchen, vi hade allt och dom inget. Fan de hade ju t o m inget, haha komsiskt.
Som otur säger jag som jämt, västmanlands domare är ju de värsta man kan ha. De är riktigt dåliga faktiskt. Gjorde förresten vårat enda mål, och skulle satt så många fler så blev lite onöjd med min insatts. Men den var väl helt okej förövrigt. Sen imorgon bitti kl 8.45 hämtar Nisse upp mig och vi åker till Västerås för att jag ska spela med dam juniorerna, hoppas jag blir kul iaf. Alltid kul med innebandy helger, fast kvällarna är lite tråkiga oftast eftersom att man bara sitter hemma typ då. Kan ju inte göra så mycket annat känns det som, iaf inte om ens kompisar är ute och man känner sig trött sen matchen och måste ladda om  inför morgondagen. Då är det faktiskt mer värt att ligga i soffan och glo någon rulle eller så. Kanske käka lite god mat också. Det är skönt iaf.
Men nu ska jag dra mig härifrån iaf, typ käka för jag är så förbannat hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0