städning

jaha, då var man klar med all städning, eller jag var det vid kl halv 9. Det tog mig ca 4 timmar med allt.
dammade, dammsög och städade hela rummet! Vilket inte händer alltför ofta säger jag bara.
Har rensat hela garderoben slängde flera påsar och har inget kvar som jag inte använder, ändå är min garerob full.
Men vad gör det, kläder är iaf mig nära hjärtat och jag anser att man aldrig kan ha för mycket.
Fast det kanske bara är jag som tycker så..
eller så skulle jag tro att nästan alla håller med mig, iaf tjejer.
aja nu ska jag titta vidare på gossip girl, sen sova. För imorgon runt kl 3 ska jag möa Frida och jag ska färga hennes hår. sen käka någonstans, träna och efter det tror jag vi ska sola.
bye

före/undertiden


efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0