ÄCKLIGT!

Kom just hem från ninni, cyklade dit efter träningen igår kväll och myste. Så cyklade jag hem förut och fixade lite så ska jag strax iväg på herrarnas innebandy match. Ska bli skoj att se, var länge sen jag tittade på innebandy utan att spela.
Men nu måste jag bara lägga upp lite bilder ifrån gårdagen!
I skolan så hade vi biologilabb. Vi fick dissikera fårhjärtan.. Det var så fruktansvärt äckligt! Haha, kunde inte ens ta i skiten, och jag var ju såklart partner med Jessica, hon satt nästan och grät. Usch vad det var äckligt, våran lärare fick hålla i det medans jag klippte lite.
Så sen skulle vi titta på när han öppnade lungorna, det var ungefär lika äckligt, dock mer blod. Stanken var verkligen hemsk, hulkade hela tiden och trodde varje gång att jag skulle spy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0