fredag*

goddag!
äntligen helg, skönt som tusan. Dock så får jag väl inte så mycket till helg. Måste plugga massa, när jag har tid.
Och utöver det ska jag träna ikväll, vara med alex en stund. Imorgon ska jag spela match först, sen in till adolfsberg och servera på ett bröllop, till en bekant till jessica. Så kommer vara borta hela lördagen, antagligen är vi inte hemma förens sent på lördag natt. Och min bror fyller imorgon, så missar att fira honom. Så på söndag blir det en plugg dag, eftersom att jag har fysik prov på onsdag. Som är riktigt svårt. Men nu ska jag titta på vampire diaries, vila och käka innan det blir dags för att dra till träningen och släppa loss!
Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0