LÖRDAG*

Hej. Idag gick jag upp halv 7 för att vi skulle ha öppethus på skolan mellan 10-13. Men vi esteter måste ju alltid samlas mycket tidigare.. Så är helt slut nu eftersom att direkt efter det åkte jag till arboga och spelade match med dam-juniorerna. Vi vann med 4-7 och jag gjorde ett mål. Sen fick jag spela back också, fick väl hoppa in lite här och var typ. Men det var faktiskt kul att spela iaf.
Sen åkte jag hem, käkade pizza och spelade kort med mamma och conny. Så har inte gjort något ikväll alls för var så trött. Plus att jag ska åka till Västerås imorgon bitti och möta surahammar med damlaget. Så det är bara att lägga sig och vila upp sig till imorgon!

Testade lite roligt om jag skulle passa i några piercingar.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0