måndag*

Nu är det redan måndag, var inte i skolan idag pga lite svårigheter. Men det har blivit bra nu, har haft en helt okej mysig dag trotts allt. Tränade nyss och tror det är dags att sova snart. Eller måste först skriva klart min projektbakgrund. Den ska vara inne imorgon och jag började på den förra veckan men har inte avslutat den riktigt, men det är nog inte så mycket mer som behövs. Det är bara att jag fyller på under de veckorna framöver som kommer, för behöver inte veta allt redan nu.
Men iaf. I lördags spelade jag match med de yngre eftersom att jag skulle iväg och jobba efter, och det gick bra. Vi vann med något som jag inte minns, men vet att jag gjorde mål och att det var mot rönnby. Sen efter matchen stressade jag som tusan för att duscha och fixaa mig på 30 min tills Jessica och dem kom och hämta mig.
Det var faktiskt rätt så kul att servera, dock inte lika kul i slutet när vi bara fick göra skitgöran typ. Men det är inte hela världen fick ju betalt så det blev en helt okej lördags eftermiddag/kväll! :)

målade också Jennifer till clown igår, blev faktiskt ganska nöjd! :o

nya proffskirurgen Jessica Gustafsson! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va söt hon blev :D

2010-10-12 @ 15:25:10
Postat av: j

haha ja blev nöjd! Fast tyvärr hade vi inte hunnit fixa några speciella clown kläder :/

2010-10-12 @ 15:28:10
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0