MÅNDAG*

goddag. Kom hem från skolan för en stund sen, sov hos andreas inatt och vi hade en liten myskväll igår med film och massa gott. Så började jag sent idag och det var skönt! haft riktigt ont i kroppen sen i helgen, men vad gör det. Kul att vara igång ordentligt igen, och idag blir det träning. Har stressat med att laga makaroner och korv för att hinna käka innan träningen börjar. Samling redan kl 17.15 för att ha lite utelöpning o ch sen blire kl 18.00-19.30 innebandypass. Ååh är jättetaggad, om jag nu orkar något, mina rump/baklår muskler gör fruktansvärt ont, och typ mina arm muskler som sitter ihop med axeln är helt förstörda! haha. men nu ska jag käka klart, packa och fixa iordning för träning. Bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0