onsdag

Idag är egentligen en kort dag, börjar kl 9.10 och slutar 11.40. Men stannade kvar i skolan för att min ensamble grupp skulle öva efter skolan. Så fick sitta och vänta ända tills kl 15.20 på de andra och då började vi repa, så är lite trött och seg nu. Tänkte faktiskt lägga mig och sova för att det är ingen höjdare att sitta i skolan utan att ha något att göra. Man får inte så mycket gjort i skolan, inget bra ställa att plugga på utanför lektionerna. Fast gjorde lite musikproduktion iaf, men inte mycket. Så nu ska jag väl lägga mig och så får jag se om jag somnar, tränar ju sent ikväll. Kl 20.15 till någon gång efter 10 ska den sluta. Nu sätter jag igång nya avsnittet utav Lost Girl och kryper ner i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0