TISDAG*

goddag. Har just kommit hem från skolan.. eller ja typ iaf. har inte fått något gjort än iaf. Måste plugga fysik idag eftersom att vi har prov imorgon. Känns lite bättre inför det efter lektionen idag, Emelie och jag jobbade lite. Och sen senare kommer hon och hämtar mig så ska vi till Jessica och plugga lite. Ska bli trevligt, emelie kan nog förklara massa då för hon håller på och får hjälp av sin bror just nu. Aja, har styrketränat idag också.. faktiskt! Det var bara jobbigt, men nu har jag värsta biceps musklerna! Eller inte, men jag ska jobba på det så jag inte ser ut som en tunn liten flicka, vill ju kunna slå ner någon om jag blir påhoppad.
Men ska titta på gossip girl nu, sen plugga fysik och vänta på emelie. Hejdå! :D

Caroline masserade mig idag i caféterian :)


Var ju också och fiskade häromdagen med Andreas, Mattias, Robin och Jimmy. Det var jättemysigt och fint där. Låg dock mest och sov i solen på en träplatta precis brevid vattnet, var jätteskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0