tordag*

haft en riktigt krävande dag men imorgon äre bara historia prov på morgonen sen har jag lov..
iaf dagen..
först åkte jag till tandläkaren och lagade 2 tänder, de satt dock brevid varandra och hålen var lixom brevid varandra också.. men ändå, det gjorde iaf inte lika ont med bedövningen som sist och jag hade en mycket snällare tandläkare den här gången!
Så fick hon lägga om/mer bedövning för att jag fortfarande kände i tanden, så jag var helt borta med hela kinden och halva tungen. Tänkte faktiskt pierca tungan medan jag ändå hade bedövning, men åkte till skolan ist.
Sen har jag haft ont i käken och tanden enda sen bedövningen släppte. Ap jobbigt, så får man huvudvärk av det bara.

För övrigt har jag bara pluggat idag och tittat lite på buffy i pluggpauserna.. så duschade jag nyss och tänkte läsa igenom lite sammanfattningar till historiaprovet imorgon, sen får pluggandet vara klart och jag ska se ett avsnitt av buffy sen sova!


likes this picture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0