TORSDAG*

goddag. Har varit på marieberg med Jessica idag, emelie skulle egentligen hängt med men hon fick förhinder.. Men det var trevligt ändå, och det var kvällsöppet så stängde inte föres kl 22.00 och efter 20 så var det massa reor. Var typ 20 % på allt i alla affärer. Fast jag köpte inget på rean för investerade bara en jacka och en mössa. Köpte jackan från hm som inte har tagits fram än. Dom hade fått den i svart idag, så hade de bara ställt fram den blåa eftersom att den svarta ska gå på tv reklamen snart så de får inte ha framme den. Men jag frågade efter den och en som jobbade där sa att det inte gjorde något med en mindre så jag fick köpa en svart. Så är jättenöjd efter dagens köp.
Verkligen JÄTTENÖJD!
Haha. Har dock ingen bild på den, men får väl ta det någon dag. När jag orkar. Nu ska jag iaf läsa lite och skriva lite mer på projektarbetet, håller på med bakgrunden som ska vara inne på tisdag. Och måste göra klart den den här veckan eftersom att jag måste fokusera på fysikprovet på onsdag. Men det blir nog bra.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0