fredag

Var tydligen inte tillbaka.. Haha
men iaf, idag så har jag varit i skolan på en lektion, musik eftersom att vi inte hade någon annan. Så vid 12 tiden åkte jag , Jessica och Bella till kumlamarken och köpte lite godis. Sen tog vi tåget till stan och köpte biljetter till filmen "I rymden finns inga känslor" som vi skulle se framåt kvällen.
Iaf, jag skulle köpa skinnhandskar och graffiti nails nagellacket men som min vanliga otur fanns det inga handskar jag ville ha och inget nagellack i den färgen jag skulle ha kvar. Så vi åkte till marieberg och gick där ist och det fanns inget utav det där heller..
Men  fick trösta mig med att jag köpte en jättesnygg väska och ett matchande skärp till från gina. Har dock ingen bild på det än. Sen köpte jag också hårkontroll, kosttillskott som ska vara bra för håret, huden och naglarna.. Hoppas det funkar!
Sen har jag köpt de här snygga skorna från bianco, dock var det tidigare i veckan. Men dom är så snygga så värda att läggas upp!
Sen åkte vi hem, jag fixade till mig lite och sen kom Emelie till mig och vi drog tillbaka till örebro där vi väntade på Jessica och Bella för att titta på bio. Filmen var jättebra kan jag säga, den rekomenderar jag verkligen att se. Grym film!
Den hade verkligen något speciellt tyckte jag.
Och förresten, precis när filmen började ringde min fotbollstränare och frågade om jag kunde spela match imorgon, vilket jag jättegärna vill. Så det blir hemma match mot triangel imorgon kl 15.00... Vilken tur att jag var trött och valde bio ist för att gå ut på krogen! haha :D



Ungefär sånna skinnhandskar vill jag ha(lite annorlunda).
Sen det nagellacket äre jag har letat efter!



Här är mina nya skor från Bianco, dom är riktigt snygga måste jag säga!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0