tillbaka?

Exakt 3 veckor och 6 dagar sen jag bloggade nu.. har inte orkat skrivit något viktigt eller vettigt sen jag började skolan och lite innan det då..
Har haft så fullt upp så det inte är sant. Skolan är riktigt jobbig och seg, man vill bara somna om och aldrig kliva upp ur sängen! :O
menmen..
Emelie fyllde 18 den 25 aug, så vi var på krogen några av brudarna och partajade som tusan. En av de roligare utgångarna! Jessica har också fyllt och hennes premiär var också riktigt galen och rolig.
Men sen igår så var vi uppe hos min pappa och lagade tacogratäng, jag emelie och amanda. Sen kom alla tjejer och käkade lite, snackade och så öppnade självklart emelie sina presenter. Hon blev riktigt nöjd tror jag. Hon fick lite vuxenleksaker och så en laila bagge ring (döskallen) och ett par örhängen som matchade. Lite avis på smyckena.. eller ja JÄTTEMYCKET! Men jag ska själv inskaffa mig båda ringarna och kanske armbandet tror jag. Och sen får vi se om det blir mer än så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0