TISDAG*

Godmorgon, är hemma från skolan idag eftersom att jag hade jätteont i huvudet igår kväll och imorse. Orkade inte ta mig upp ur sängen..
Fast vid 9 så väckte mamma mig för Jennifer är också sjuk men hon hade skolkort idag så jag fick fixa iordning henne och välja kläder. Hon fick låna mitt nya halsband, mina thomas sabo armband och så mitt nya skärp! Blev jättesnyggt!
Sen så måste jag bleka håret, har ungefär 2 cm utväxt så kan inte göra något med det. För på lördag ska jag, jessica, emelie och amanda till göteborg och ta kort på the studio runt kl 16.00. Sen ska vi gå på stan hela dagen innan. Känns som om att det kommer bli en höjdar helg! Och den är extra lång eftersom att vi inte hra någon skola torsdag och fredag. Så imorgon blir det strömpis på Caribbean night med Jessica.
Har inte hänt så mycket den senaste veckan. Var på marieberg och handlade present åt my i torsdags, och så kunde jag inte låta bli att handla nya smycken såklart. Sen i fredags var jag hos My och firade henne, sen så var jag hos Moa i lördags och sov där. Hade en jättetrevlig dag/kväll. Gick på stan först sen hem till henne, lagade pizza som blev väldigt lyckad.
Sen i söndags pluggade jag och igår tränade jag innebandy som var jättekul, och så skrev jag klart min preliminära projektplan. Så nu är det igång, bara att ta tag i det och satsa på det här projekt arbetet.


Nya örhängen och halsband från cubus.


Väska och matchande skärp från gina :)



Målade naglarna hos moa, trixade lite. Där syns dock inte döskallarna vi gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0