22/1

hej. sitter hemma hos alex och myser framför filmen she's all that. kan ju bara säga att freddie prinze jr är grymt snygg!
iaf, var ute på 100% party och jag kan ju säga att det höll upp till förväntningarna, det var riktigt skoj. t o m en utav mina roligaste kvällar på krogen. var inne på vip och det kom dricka hela tiden.
Sen äre ju ett stort plus till att jag inte ens har kännt mig bakis även om jag drack mer än vad jag brukar. Så hittills har helgen varit helt okej och jag hoppas på att den fortsätter så eftersom att ninni fyllde igår, så idag ska jag hem till henne och fixa käk tills tjejerna kommer. Så just nu sitter jag och tittar på lite olika hårstilar som är snygga, har dock inte hittat min för kvällen än, så i värsta fall blire en vanlig.
kan ju säga att Taylor Momsen måste ha det snyggaste håret iaf. hon ser så jävla bra ut!
sen kan man ju ta den här snygga rockiga tjejens hår, riktigt cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0