25/10

Hejsan. Efter ungefär 9 månaders uppehåll så kände jag mig sugen på att blogga igen. Har väl inte hänt så mycket sen sist, jag har blivit singel, tagit studenten och har väl förövrigt gjort det mesta alla gör i min ålder.
Sen just nu så är jag ledig, för har jobbat sen jag tog studenten, så kändes som att det var påtiden att ta ledigt igen.
Men hur som helst..
Igår fick jag min dräkt utav Natalie Könberg, en i mitt innebandylag. Hon har sytt en catwoman dräkt till mig, ifrån filmen med Halle Berry i huvudrollen. Jag tycker hon gjorde ett grymt bra jobb, den blev jättebra! Så är väldigt nöjd. Dock satt byxorna lite högt upp så har fått försöka bökat och sy ner dom, men det gick bra tillslut. Tittade lite på hur hon har gjort och försökte göra som henne. Sen så har jag bytt ut banden över magen till lite roligare saker, typ så som dräkten egentligen ser ut. Och så sydde jag ett skärp också, mycket mer än så har inte jag gjort men sen är ju inte jag så jättebra på att sy som henne heller.
Och kan ju också säga att det som är kvar är hålen i byxorna (klösmärken) och så ska jag sy lite på övdelen och så ska glittret bort från masken och jag ska klippa till hålen för ögonen lite. Annars är den nog ganska klar!
Nu gäller det bara att jag vågar gå ut såhär på fredag, är jättetaggad eftersom att jag velat vara utklädd till catwoman många gånger men aldrig hittat någon bra dräkt att köpa, så det passade ju as bra att Natta kunde hjälpa mig att sy. Dessutom kommer Moa hem som flyttat till Malmö i somras, har inte sett henne på några månader, saknar henne så himla mycket. Så på fredag taggar vi järnet hos Alex med henne, och Jessica. Sen vet man ju inte hur det slutar mer än så. Sen har jag ungefär 1,5 vecka med Moa här hemma, sen drar jag med henne ner till Malmö och får roa mig. Vi har tänkt att dra över till Danmark, så får se hur länge man stannar där..
Aja här är dräkten!



Igår innan träningen när jag testade den!
 

Bilden är ju inte så bra men det är svårt att ta en bra på sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0