26/10

Godmorgon. Sovit bort hela dagen idag igen.. Men så är det om man sitter och syr till halv 5 på natten!
Har sytt på fickor på mina skinnshorts så hela baken är klar nu. Det är konstigt nog jättekul att sy. Och som den nattmänniska jag är blir det på natten, fast måste säga att resterande i min familj blir galna när dom vaknar under nätterna av att jag sitter och syr! Men vad kan man säga, dom väcker ju mig på morgonarna.
Aja jag ska ta tag i mitt liv idag, ska snart till apoteket, sen till körskolan för att få börja övningsköra.. Känns ju jätteduktigt av mig som borde gjort det för över 3 år sen, fyller snart 20 år ju. Så känns som att jag behöver körkort snart iaf, kanske inte än men snart! Suger dock att jag missar min träning, men annars så är det väl dags.
Alla lär ju ändå göra alla testerna idag som inte gjort dom. Vi körde fys och beeptest i måndags och jag är ganska nöjd ändå. Ökade med hur mycket som helst! Förutom beeptestet då, då sprang jag på 11,6 som ändå måste vara helt okej som tjej, dock borde jag väl vara på över 12 nu, så har lite kvar at kämpa på. Ne nu ska jag käka och sticka!
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0