26/10

Jaha sitter fortfarande uppe.. Fast är man ledig så är det ju ganska mysigt att vara vaken på nätterna!
Vid ungefär 9 tiden så hämtade Anton och Dullah mig, vi åkte och käkade på donkan och pratade lite, det var skoj. Inte sett Dullah sen vi tog studenten och Anton ser man väl lite här och var. Sen kom jag väl hem vid halv 12 tiden och har suttit och sytt sen dess. Håller på med ett litet projekt, tänker sy skinnshorts. Eftersom att jag har massa tyg över då jag inte kunde använda skinntyget till catwoman dräkten, utan fick köpa ett annat. Så det ska bli kul och se hur resultatet blir. Har än så länge bara sytt lite på baksidan av shortsen, men det ser bra ut. Helt chockad av att det fortfarande ser bra ut med tanke på att det är jag som syr.. haha.

(tänk på att det är slarvigt ritat, bara till
för att jag ska veta vart jag har vilka mått på tyget!)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0