27/10

Godmorgon.
Kom hem vid ungefär halv 5 imorse.. Bestämde mig för att käka donkan en kväll igen, så blev sent inatt igen. Känner mig verkligen så nyttig och ordentlig när jag käkar 2 donkan och 1 kebabtallrik under 4 dagars tid. Esch men vem bryr sig, det är väl så det ska vara!
Ne så gick precis upp så har inte gjort ett skit idag, men ska snart sticka iväg och sola så jag gör något nyttigt. Sen komme Alexandra hit så ska vi fixa lite med hennes dräkt tills imorgon, sen ikväll får jag äntligen träna ikväll! Känns som en evighet sen när man missar en träning. Undra hur det ska gå när jag åker till Malmö och inte får träna på över 1 vecka, sen ska vi inte spela match på väldigt länge, jag kommer vara helt galen ju. Ska nog dra ut och springa varje dag när Moa är på jobbet. Det blir ju både ett tidsfördriv och nyttigt! Aja måste käka frukost nu så jag orkar något, ska nog vara nyttig och käka gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0